Dieses Dokument steht unter einer Creative Commons Namensnennung-Weitergabe unter gleichen Bedingungen 3.0 Deutschland Lizenz (CC BY-SA).
Herzog August Bibliothek Wolfenbüttel (copyright information)
Neukatalogisiert durch
Beschreibung erstellt im Rahmen des Projektes
.dominus deus noster nos autem populus
In octava Iohannis.
Reminiscere.
Oculi.
Laetare.
Iudica.
Ioseph ab Arimathia. Danach leer bis auf Liniierung.cum in sepulchro suo e u o u a e
Domine si conversus fuerit populus tuus
ge illos Ut cognoscant quia non est
.caminus ar
Offerentur regi:
Nota Responsorium sequens est sextum semper quoniam est ter decani vel praepositi.
Gloria patrimit acht verschiedenen Melodien. Folgen drei Majuskel-G ohne Text und Noten.
Beatus vir, mit der Anmerkung:
reverte folium. Folioangabe von späterer Hand:
CLVII.
Michi vivere Christus est et mori lucrum gloriari me oportet
gubernando promptos suo regimini
De apostolis per totum. Über die Zeile:
Infra octavam visitacionis tenetur.
De uno martire per totum.
Nota in festo patronorum ad matutinum tota historia de martiribus.
De confessoribus per totum.
Historia de sancta trinitate tibi trinitas cum tota.
De apostolis per totum
Quere assumpcionis
De virginibus per totum
De confessoribus.
De apostolis per totum.
Per totum ut in eius festo.
Ut in die sancto per totum.
De martiribus per totum
Quere in primis vesperis.
Quere in commemoracione eius per totumund
Nota si dies sancti Pauli venerit in diem dominicam ad cruces cantabimus O gloriosum lumen.
Ave Maria gratia plena dominus
Quis es tu qui venisti
De confessore per totum.
totum de virginibus.
Ubi chorusvor der Doxologie.
Laus honor
Deo patri sit
Ad vesperas
quarta feria
Deo patri sit
Deo patri sit.
Deo patri sit
Sancte Dei. Quere nativitatem Christi.Es handelt sich aber um den Hymnus für den Festtag des Heiligen. Vgl. fol. 319r:
Huius diei gaudia.
Clangat turba.
Quere in eius translacione.
Ave maris stella.Quere concepcionis eius
sollempnis nota.
consortio).
Nota festivalis.
Praesta pater.
Gloriam psallat chorus.
sponsisque reddens. Der Rest des Blattes ist leer.
Gebrauchsspuren: Flecken an den unteren Blattecken. Risse im Pergament: fol. 108, 112.
Textualis. Gelegentlich liturgische Ergänzungen an den Rändern aus Mittelalter und Früher Neuzeit. Interne Verweise mit Fol.-Angabe und (von erster Hand) Formulierungen wie: reverte folium
, quere de apostolis
etc. Durch den Hauptschreiber auch Nachträge auf dem Fußsteg: Verweis durch ein rotes Kreuz.
Renaissance-Einband. XXII
. Auf dem VS alte Signatur in schwarzer Tinte (19. Jh.): Nro 13
.
in omni sero cantetur in completorio
Verschiedene Indizien weisen auf eine Benutzung des Codex in der Halberstädter Kirche, höchstwahrscheinlich in der Adventus reliquiarum sancti Stephani
Festum patronorum